Jak přidat výzvu k akci

Dnes se s vámi chceme podělit o malý trik, o kterém mnozí z vás pravděpodobně neslyšeli.
Ukážeme vám, jak do facebookového příspěvku přidat tlačítko s výzvou k akci a tím zvýšit propagační účinek. Výzvy k akci napomáhají navést uživatele z Facebooku na to, aby provedli akce, které jsou pro vaši firmu důležité (např. koupit zboží ve vašem e-shopu, rezervovat pokoj ve vašem hotelu, apod.)

Pro vytvoření takového příspěvku budeme potřebovat Správce reklam, ale nemusíte se ničeho bát - metoda je zcela zdarma. Je zde však malá nevýhoda - toto funguje pouze u stránek, nikoliv u skupin. V případě, že spravujete skupinu, nelze tento návod použít.

Pomocí následujících kroků přidáme tlačítko "Výzva k akci", pro častější kliknutí na příspěvek.

  1. Přejdeme do "Správce reklam"Správce reklam
  2. Vybereme položku "Power Editor"Power editor
  3. Klikneme "Vytvořit příspěvek"Vytvořit příspěvek
  4. Vyplníme všechna políčka, jak je znázorněno na screenshotu a zmáčkneme tlačítko "Vytvořit příspěvek"Vytvořit nepublikovaný příspěvek
  5. V rozbalovací nabídce "Výzva k akci" je na výběr několik variant tlačítek:
    • Koupit
    • Další informace
    • Zaregistrovat se
    • Rezervovat
    • Stáhnout

    Vyzva k akci

  6. Po vytvoření není příspěvek automaticky zvěřejněn. Je nutné ho zveřejnit ručně.  Označíme náš příspěvek a zvolíme Akce -> Zveřejnit. Můžeme také naplánovat čas, kdy se má příspěvek změnit na veřejný (Akce -> Naplánovat a zadat čas publikování)Zveřejnit

To je vše! A nyní máme na naší stránce hezký příspěvek s krásným tlačítkem s výzvou k akci.

Příspevek na facebooku

Pokud byl tento materiál pro vás užitečný, prosím sdílejte jej se svými přáteli. Bude to pro nás nejlepší odměnou. Děkujeme!

Autor Alena Kimstach

SdíletShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on VK