Google: Faktory rankingu pro webmastery

16 března ráno v Google Hangout na Google+, John Mueller řekl, že se rozhodl vynechat spoustu otázek na téma, co přesně ovlivňuje výsledky vyhledávání a které faktory pro Google jsou nejduležitejší. Otázky na téma proč není Google transparentnější ohledně přesných informací o tom, co je potřeba udělat pro lepší rankování. Jaké technické změny budete muset provést, aby jste dosáhli lepších pozic.

John Mueller vysvětlil, že ačkoli existují vychytávky, díky kterým dostanete o "bod vyšší" ranking ve výsledcích vyhledávání, tyto vychytávky nefungují dlouho. Nefungují dlouho, protože nemění to, jak relevantní jsou vaše stránky pro uživatele, tím se algoritmus upraví a vaše stránka bude opět tam, kde byla předtím. Pokud Google najde stránky, které mají dobrý ranking, ale nejsou tolik relevantní pro uživatele, budou algoritmy změněny tak, aby výsledky byly relevantnější.

John dodal: "V podstatě, z dlouhodobého hlediska, je to hodně práce pro nic, a to je důvod, proč tyto otázky přeskakuji."

Ve videu na toto téma začíná kolem 30:45 a pokračuje téměř deset minut.

Zde je vložené video:

SdíletShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on VK