Vaši potenciální zákaznící jsou na internetu. Získáte je, až budete mít web.
Webové stránky jsou jeden z nejefektivnějších a přitom nejlevnějších nástrojů akvizice nových zákazníků a klientů. Profesionální web je dnes naprostý základ pro každého, kdo chce docílit úspěšného podnikání nejenom na internetu. Před samostatnou tvorbou webu je potřeba vše dobře naplánovat. Musíme si uvědomit spousty věcí – jaké informace byste na svém webu chtěli prezentovat, jaké funkce by měl nabízet a hlavně, jaký bude cíl webových stránek.
Jak zjistit cíl svého webu?
Každý majitel webu by se měl vcítit do role svého zákazníka a snažit se webové stránky vytvořit přehledné a uživatelsky přístupné. Tak aby web vedl k přirozené konverzi.
Co je to konverze? Konverzí měříte výkonnost svého webu. Jestliže vlastníte e-shop, je pro vás nejdůležitější objednávka nabízeného zboží. Provozujete hotel? Cíl vašeho webu bude vytvoření rezervace. Jestliže nabízíte konzultantské služby, bude pro vás prioritní cíl webu poptávka přes kontaktní formulář. S ohledem na tyto základní a zásadní informace přizpůsobíte své webové stránky tak aby jasně a dobře plnili stanovené cíle.
Jaký web mít?
Orientace na některých stránkách je hodně složitá a proto je lidé opouštějí znechuceně.
Webové stránky s jednoduchou a přehlednou orientací spojené s přívětivým a přehledným designem dělají z vašeho webu toho nejlepšího obchodníka.
Vzhled webu je důležitý, ale nikdy ne tak moc jako základní informace o společnosti a kvalitní a tematický obsah. Další neopomenutelná věc je, že web musí dobře fungovat také po technické stránce.
Když se návštěvník nebude na vašem webu cítit dobře, stránku opustí a nenakoupí u vás. Ke každému webu je proto nutné přihlížet originálně, každý slouží k jinému účelu. Věřte, že investice, kterou do kvalitního webu vložíte, se vám brzy vrátí. Web, který nezíská nové zákazníky či klienty, je nepovedená investice.