Dnes se s vámi chceme podělit o malý trik, o kterém mnozí z vás pravděpodobně neslyšeli.
Ukážeme vám, jak do facebookového příspěvku přidat tlačítko s výzvou k akci a tím zvýšit propagační účinek. Výzvy k akci napomáhají navést uživatele z Facebooku na to, aby provedli akce, které jsou pro vaši firmu důležité (např. koupit zboží ve vašem e-shopu, rezervovat pokoj ve vašem hotelu, apod.)
Pro vytvoření takového příspěvku budeme potřebovat Správce reklam, ale nemusíte se ničeho bát - metoda je zcela zdarma. Je zde však malá nevýhoda - toto funguje pouze u stránek, nikoliv u skupin. V případě, že spravujete skupinu, nelze tento návod použít.
Pomocí následujících kroků přidáme tlačítko "Výzva k akci", pro častější kliknutí na příspěvek.
- Přejdeme do "Správce reklam"
- Vybereme položku "Power Editor"
- Klikneme "Vytvořit příspěvek"
- Vyplníme všechna políčka, jak je znázorněno na screenshotu a zmáčkneme tlačítko "Vytvořit příspěvek"
- V rozbalovací nabídce "Výzva k akci" je na výběr několik variant tlačítek:
- Koupit
- Další informace
- Zaregistrovat se
- Rezervovat
- Stáhnout
- Po vytvoření není příspěvek automaticky zvěřejněn. Je nutné ho zveřejnit ručně. Označíme náš příspěvek a zvolíme Akce -> Zveřejnit. Můžeme také naplánovat čas, kdy se má příspěvek změnit na veřejný (Akce -> Naplánovat a zadat čas publikování)
To je vše! A nyní máme na naší stránce hezký příspěvek s krásným tlačítkem s výzvou k akci.
Pokud byl tento materiál pro vás užitečný, prosím sdílejte jej se svými přáteli. Bude to pro nás nejlepší odměnou. Děkujeme!
Autor Alena Kimstach